« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia

2. Stwierdzenie quorum

5. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady

6. Sprawozdanie Wójta z pracy Wójta i urzędu gminy w okresie między sesjami

7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w gminie Masłów za rok szkolny 2024/2025

8. Projekt uchwały:

e) w sprawie odwołania radnego z funkcji Przewodniczącego Rady Gminy Masłów

f) w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Masłów

g) w sprawie odwołania radnego z funkcji Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Masłów

h) w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Masłów

9. Informacja Wójta Gminy Masłów o zgłoszonych w 2024 r. żądaniach wynikających z ograniczenia bądź uniemożliwienia korzystania z nieruchomości lub z tytułu obniżenia wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydanych decyzji w sprawie ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

10. Informacje i zapytania sołtysów

11. Sprawy różne

12. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej